Gemeente voert PvdA-wens uit!

Door Marco Eestermans op 23 oktober 2021

Sinds de aanleg van de nieuwe rotondes rondom de onderdoorgang van het spoor krijgen we klachten over de veiligheid. Veel fietsers ervaren gevaar omdat zij van beide kanten de weg oversteken. Veel automobilisten ervaren een gebrek aan overzicht en hebben daardoor geen goed beeld van de situatie. Genoeg reden voor de PvdA om eerder al te pleiten voor extra onderzoek naar de veiligheid. Gelukkig lezen we nu in de krant dat dit onderzoek er daadwerkelijk komt. Daar zijn we blij mee, want als de rotondes veiliger kunnen dan moeten we daar zeker naar kijken!

De afgelopen drie jaar heeft Marco ervaring opgedaan als fractievolger. De komende jaren wil hij zich blijven inzetten in de gemeenteraad van Goes. Zijn speerpunten zijn jongeren, onderwijs, armoede en vrijheid. Als leerkracht in het speciaal onderwijs ervaart hij dat het niet voor iedereen vanzelfsprekend is om mee te komen in onze samenleving. Marco is