Goes: bedankt!

Door Wiert Omta op 22 maart 2018

Zo, het zit er op. En wat ben ik ongelooflijk blij, opgelucht en tevreden met de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen! Onderweg naar de uitslagenavond in het Stadskantoor hoorden mevrouw Omta en ik de PvdA in veel gemeenten klappen krijgen. Soms zelfs gehalveerd. In Goes kregen we meer stemmen dan in 2014. Weliswaar maar een klein beetje meer, maar toch.

Het is dus mogelijk om met een jonge, diverse club; een goede campagne (die vier jaar duurde) en scherpe inhoudelijke keuzes, de landelijke trend te doorbreken. Dat schept hoop! Ik wil de 1539 Goesenaren die op ons stemden heel erg bedanken. Een dikke knuffel voor jullie allemaal. De PvdA Goes houdt haar twee zetels, we zijn weer de grootste partij op links en we kunnen dankzij jullie doorgaan met een eigen, sociaal geluid in de gemeenteraad van Goes.

Wiert Omta

Voor fractievoorzitter Wiert Omta is actief zijn in de politiek een normale zaak: “Een samenleving werkt alleen als we met elkaar problemen bespreken en oplossingen zoeken. Met respect voor ieders mening”. Wiert woont in Oud-Sabbinge en is ondernemer in de journalistiek en de zorg. Hij maakt dagelijks Goestig, de lokale televisie. Wiert: “Door Goestig en

Meer over Wiert Omta