Klimaat gaat ons allemaal aan

Door Wiert Omta op 19 mei 2017

WIERT OMTA: "KLIMAAT GAAT ONS ALLEMAAL AAN"De VVD Goes noemt klimaatzorgen zelfbevrediging. Echt. Wiert Omta reageert en schets meteen wat Goes nog meer kan doen. En pleit daarbij ook voor steun aan ondernemers die willen verduurzamen. Een audioverslag vanuit de gemeenteraad. Over jullie zorgen en onze oplossingen. Als het over klimaat gaat past zuinigheid niet.

Geplaatst door PvdA Goes op vrijdag 19 mei 2017

Wiert Omta

Voor fractievoorzitter Wiert Omta is actief zijn in de politiek een normale zaak: “Een samenleving werkt alleen als we met elkaar problemen bespreken en oplossingen zoeken. Met respect voor ieders mening”. Wiert woont in Oud-Sabbinge en is ondernemer in de journalistiek en de zorg. Hij maakt dagelijks Goestig, de lokale televisie. Wiert: “Door Goestig en

Meer over Wiert Omta