Op bezoek bij de stoomtrein!

Door Marco Eestermans op 19 oktober 2021

Afgelopen week heeft de fractie een bezoek gebracht aan de stoomtrein Goes-Borsele. Het bestuur heeft ons bijgepraat over de huidige situatie met corona. Ook de toekomstplannen werden besproken. O.a. de grote treinenfabriek die zou kunnen fungeren als nieuwe ingang en centrale locatie voor het terrein. Om dat te verwezenlijken kijken de gemeente en de provincie of zij een deel van de kosten kunnen vergoeden met een subsidie. De rest wordt betaald door goede doelen en het eigen vermogen van de stichting.

Als fractie gaan we graag op werkbezoek. Wil jouw organisatie, bedrijf of stichting ook een keer met ons in gesprek? Mail dan naar: marco.eestermans@outlook.com

De afgelopen drie jaar heeft Marco ervaring opgedaan als fractievolger. De komende jaren wil hij zich blijven inzetten in de gemeenteraad van Goes. Zijn speerpunten zijn jongeren, onderwijs, armoede en vrijheid. Als leerkracht in het speciaal onderwijs ervaart hij dat het niet voor iedereen vanzelfsprekend is om mee te komen in onze samenleving. Marco is