Door op 6 februari 2014

We hebben een winnaar!

PvdA-roosVandaag is bekend gemaakt dat de PvdA Goes de winnaar is van de landelijke ledenwerfwedstrijd 2013. Het aantal leden is met 73% gestegen naar 163. Daarmee was de PvdA Goes op 1 januari naar grootte de tweede PvdA-afdeling van Zeeland (de PvdA Middelburg heeft de meeste leden).

De PvdA Goes is heel 2013 bezig geweest Goesenaren enthousiast te maken voor een partijlidmaatschap van de PvdA. Dat deden we vooral tijdens onze bezoeken aan de wijken en dorpen van Goes. Daar zijn we al ruim een jaar bezig kiezers op te zoeken en de luisteren naar hun verhalen over de eigen buurt, hun dorp of wijk en om te luisteren naar suggesties voor de PvdA. We hebben inmiddels 2200 inwoners van Goes gesproken. Daar gaan we mee door tot de gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart en daarna.

Aan het winnen van de ledenwerfwedstrijd is een prijs van 1000 euro verbonden. Dat bedrag steken we in de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen.

PvdA-lijsttrekker Wiert Omta: “Lid zijn van een politieke partij is niet vanzelfsprekend. Ik ben erg blij dat we dat hebben kunnen doorbreken. Gewoon door langs de deuren te gaan en naar de inwoners van Goes te luisteren en met ze in gesprek te zijn. Veel van de nieuwe leden hebben hun weg al gevonden in onze PvdA-afdeling: ze komen naar vergaderingen, staan op de kandidatenlijst en helpen mee met de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart. Daar ben ik erg blij om”.