Opening van het Urban Sportpark in Goes!

Door Marco Eestermans op 15 september 2024
Vandaag was de feestelijke opening van het Urban Sportpark en wij van PvdA-GroenLinks Goes zijn ontzettend trots!

We hebben ons altijd hard gemaakt voor laagdrempelige en toegankelijke sportvoorzieningen in onze stad, en dit park is daar een prachtig voorbeeld van. Het is geweldig om te zien dat jongeren, SMWO en CIOS een belangrijke stem hebben gekregen in de inrichting van dit sportpark. Hun inbreng heeft geleid tot een fantastische plek waar iedereen kan sporten en bewegen.

Goes heeft er nu een nieuwe, laagdrempelige sportvoorziening bij waar we als PvdA-GroenLinks graag in investeren. We geloven dat sporten en bewegen voor iedereen toegankelijk moet zijn, en dit park is daar een mooi voorbeeld van.

Kom het vooral zelf bekijken en beleven!