PvdA-GroenLinks Zeeland wil betere treinverbinding

Door Ralph van Hertum op 18 september 2024
Het is u vast niet ontgaan dat er grote zorgen zijn over de toestand van het Zeeuwse spoor. Recentelijk zijn er berichten verschenen over het verlies van vertrouwen van treinreizigers in de NS en de problemen die zich voordoen op de spoorlijnen in Zeeland. Omroep Zeeland en PZC hebben onlangs beide artikelen gepubliceerd die de ernst van de situatie onderstrepen.

Onze Statenfractie van PvdA-GroenLinks is actief bezig met dit belangrijke onderwerp. We begrijpen hoe cruciaal goed functionerende treinverbindingen zijn voor de mobiliteit van onze regio en de dagelijkse levens van onze inwoners. We zetten ons in om ervoor te zorgen dat de NS en ProRail de nodige verbeteringen doorvoeren en het vertrouwen van de Zeeuwse treinreizigers herstellen.

Heeft u zelf ervaringen of suggesties over hoe het spoorvervoer kan worden verbeterd? Laat het ons weten in de reacties of stuur ons een bericht. Samen zorgen we ervoor dat Zeeland weer een betrouwbare en comfortabele treinverbinding krijgt!

Lees de artikelen hier terug ➡️

Ralph van Hertum

Ralph van Hertum uit Goes is een enthousiast sporter en is docent geschiedenis en Nederlands. Ralph wil als statenlid de PvdA idealen vrijheid, democratie, duurzaamheid, solidariteit en rechtvaardigheid in praktijk brengen. “De politiek moet terug naar de mensen daarom gaan we de inwoners meer bij de politiek betrekken”, zegt Ralph.

Meer over Ralph van Hertum