Extra geld voor starters en duurzaamheid

Door Marco Eestermans op 20 april 2024

In Goes wordt het beschikbare budget voor de Starterslening en de lening Duurzaam en Langer Thuis verhoogd. Voor de starterslening komt €950.000 euro beschikbaar en voor de andere lening €487.500.

De PvdA/GroenLinks fractie is tevreden met dit voorstel, waarbij extra budget wordt toegewezen aan de starterslening en duurzaamheidslening in Goes. We erkennen de waarde van de starterslening en streven naar een ruimer aanbod aan regelingen voor starters op de woningmarkt. Duurzaamheid blijft een prioriteit, waarbij we de duurzaamheidslening zien als een essentieel middel om dit doel te bereiken. Ook voor onze inwoners. #Woningmarkt #Duurzaamheid #Goes 🌳🏠

Meer weten over de starterslening? Kijk dan hier ➔ https://www.goes.nl/starterslening

Meer weten over de duurzaam en langer thuis lening? Kijk dan hier ➔ https://www.goes.nl/lening-duurzaam-en-langer-thuis