Politiek café in Wolphaartsdijk: vooruitblikken en resultaten

Door Marco Eestermans op 19 april 2024

Afgelopen woensdag waren we aanwezig bij het politiek café in Wolphaartsdijk. Een mooi moment om met inwoners in gesprek te gaan over de toekomst. Ook is ons gevraagd naar onze standpunten. Wij zullen ons de komende jaren sterk maken voor een betere uitstraling van het dorp, staan open voor nieuwe plannen mits deze passen in de Veerse Meer visie en we zullen ons sterk maken voor nieuwe woningen in het dorp zonder daarbij onrealistisch beloftes te doen.

Ook werd ons gevraagd wat wij afgelopen jaren bereikt hebben voor Wolphaartsdijk. Daarop is het antwoord duidelijk: we hebben ons met succes hard gemaakt voor het behoudt van de bomen aan de Nieuwedijk, we hebben geld beschikbaar gemaakt voor de verduurzaming van de gymzaal en we zorgen ervoor dat de duurzaamheidsplannen van V.V.Wolfaartsdijk gehoord worden op stadskantoor. Daarnaast hebben we ook veel gerealiseerd voor alle inwoners in de gemeente Goes dus ook de inwoners van Wolphaartsdijk!

Dank aan de ondernemersvereniging en de dorpsvereniging voor de uitnodiging!

‘Ongelijkheid is voor mijn een doorn in het oog. Ik wil een Goes waar plek voor iedereen is. Goes moet een plaats zijn waar iedereen de kans heeft om zich te ontwikkelen, keuzes te maken en plezierig te leven. Goed onderwijs en goede plekken waar mensen elkaar ontmoeten, helpen daarbij’ Speciaal onderwijs Mijn naam is Marco