Door op 13 december 2013

PvdA Goes bezoekt Goes-West

De PvdA Goes heeft donderdagmiddag met enkele vrijwilligers, waaronder lijsttrekker Wiert Omta en meneer Kuiper, een bezoek gebracht aan Goes-West. De PvdA deed dit naar aanleiding van een eerder wijkbezoek. Uit voorgaand onderzoek is gebleken dat sommige inwoners van Goes-West zich zorgen maken over de toekomst van de woningen in het oostelijk deel van de wijk. Sommige inwoners maken zich zorgen over de verkeersveiligheid rondom het Marconigebied en de Middelburgsestraat. De inwoners van Goes-West noemen als positieve punten de sociale samenhang, de bereikbaarheid van de wijk en de nabijgelegen winkels.

Ook maken een aantal inwoners zich zorgen over de jeugdvoorzieningen. Zij zouden graag meer speelgelegenheden zien voor de jongeren. De PvdA gaat met deze punten aan de slag. Zo heeft de gemeente Goes een toekomstplan voor Goes-West:  klik.

Bij de PvdA Goes staat contact met de inwoners van de gemeente Goes centraal. We willen weten wat in uw buurt speelt. Heeft u vragen of opmerkingen naar aanleiding van deze of andere PvdA-acties? Dan kunt u mailen naar campagneleider en lijsttrekker Wiert Omta ([email protected]).