Door op 26 november 2013

PvdA Goes bezoekt Kattendijke

De PvdA Goes heeft maandagmiddag met enkele vrijwilligers, waaronder lijsttrekker Wiert Omta en Albert Kuiper, een bezoek gebracht aan Kattendijke. De PvdA deed dit naar aanleiding van een eerder dorpsbezoek. Uit voorgaand onderzoek is gebleken dat de inwoners van Kattendijke zich zorgen maken over de sluiting van de Kattenschulp. Sommige inwoners maken zich zorgen over de leefbaarheid op het dorp.

De snelheid van sommige automobilisten op de Dorpsstraat zorgt voor verkeersonveiligheid. Ook zijn er soms parkeerproblemen. Enkele inwoners hebben bovendien gewezen op de slechte staat van de oude muziekkapel. De PvdA gaat met deze punten aan de slag. Zo staat de renovatie van de muziekkapel in 2014 op het programma.

Bij de PvdA Goes staat contact met de inwoners van de gemeente Goes centraal. We willen weten wat in uw buurt speelt. Heeft u vragen of opmerkingen naar aanleiding van deze of andere PvdA-acties? Dan kunt u mailen naar campagneleider en lijsttrekker Wiert Omta: [email protected].