Samen voor een sociale en duurzame toekomst

Door Marco Eestermans op 14 december 2021
Het is officieel! PvdA en GroenLinks gaan in Goes samen verder. Het is een bewuste en ambitieuze keuze. Samen kunnen we namelijk een sterker blok vormen in Goes. Als één partij kunnen we sociale en duurzame onderwerpen beter laten horen in de gemeenteraad. Daarmee kunnen we een andere koers gaan varen in Goes. Na 8 jaar rechtse politiek is het tijd dat mensen, natuur, duurzaamheid, gelijke kansen en cultuur weer voorop staan. Dat kunnen we met samenwerking bereiken!
Komende tijd zullen we meer bekend maken over onze standpunten en kandidaten. Volg dus onze pagina en dan gaan we samen voor een sociale en duurzame toekomst!